רוצים למשוך יותר תשומת לב? להניע אנשים לפעולה דרך הסטוריז והסטטוסים שלכם?

הגיע הזמן שתעשו את זה כמו שצריך!

נעים מאוד, חני באחג',
מנהלת סטודיו בוטיק לבנית מותגים חזקים וריווחים -c studio
והיום אני מגישה לכם את המדריך שלי:

5 כלים פשוטים להקפצת הנראות ברשתות החברתיות
ולהפוך אתכם לבולטים יותר.

מוכנים?
בואו נתחיל.
רגע לפני, בקצרה:

אני מאמינה שהתוכן הוא המלך,
אבל מלך שיוצא לרחוב בבגדים פשוטים – אף אחד לא יזהה אותו.
בשיווק קוראים לזה "נוכחות דיגיטלית"
ואם הנוכחות שלכם לא מספיק גבוהה או אחידה,
ככל הנראה אנשים עוברים ליד הפרסומים שלכם ולא באמת שמים לב!
בעלי עסקים רבים מפספסים זאת – ובגדול!!!

אז מה? תשקיעו מאות שקלים בעיצוב של כל באנר או טיזר?

ממש לא.
בדיוק בשביל זה אני כאן 😊

המטרה:

לייצר לעצמכם נוכחות דיגיטלית אחידה, ברמה גבוהה,
כדי שאף אחד לא יפספס אתכם.

הדרך:

כלים פשוטים וקלים להבנה ולשימוש עצמי לשדרוג מיידי של תוצאות השיווק שלכם.

עכשיו אפשר להתחיל 😊

בואו נדבר על פונטים.
אני יודעת, יש לכם פונט – ללוגו.
ומה עם התוכן שאתם מעלים? שוב הפונט הרגיל שכולם משתמשים? לא מיציתם?
פונט הוא חלק בלתי נפרד מהזהות הויזואלית של המותג שלכם
עסקים שמשקיעים בעסק  בד"כ דואגים להשתמש בפונט איכותי ומקצועי כדי להשיג לידים הרבה יותר איכותיים.
חשוב לוודא שפונט מעביר את הערכים והמסר שאתם רוצים להעביר ללקוח האידיאלי שלכם ולהפוך אתכם לזכירים.

ככה תבחרו פונט שיעזור לכם לשדר את המסר שלכם:

ודאו שאתם מזהים את סגנון המותג שלכם, את סגנון קהל היעד ואת סוג המסר שאתם רוצים להעביר עכשיו.
1
בחרו את סוג הפונט שמשדר את המסר המתאים. בסוף הסעיף תמצאו דוגמאות
2
אם אתם משלבים 2 פונטים (ובבקשה, לא יותר מ2!!!) ודאו שהם משלימים אחד את השני מבחינת המסר ולא מתנגשים.
3
בדקו שהפונט קריא גם בכתב קטן או מודגש ומתאים גם לכותרות וגם לטקסט.
4
לפני שאתם מפרסמים, הציגו את הפונט לאנשים שאתם סומכים על דעתם וקבלו משוב.
5

סקירת סוגי פונטים ומה הם משדרים:

SERIF – מכיל קווים ופינות בקצה האותיות
ומשמש לתוכן פורמלי, קלאסי ואפילו מסורתי.

SANS SERIF- פונט פופולארי, עכשיו, נקי ופשוט.

SCRIPT – מדמה כתב יד ומשמש כדי ליצור מראה אלגנטי או מיוחד

DISPLAY – פונט עם עיצוב ייחודי שמשמש בעיקר לכותרות גדולות ופחות לטקסטים ארוכים

טיפ

אם אתם יכולים לקבל את הפונט ששימש את המעצבת הגרפית ללוגו שלכם,
הוא ישתלב נהדר בתוכן שלכם, ברמת הכותרות, וייצר עוד רובד של אחידות.

זהו, הגענו לסוף,
עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא לקחת כל אחד מ5 הכלים האלו,
ופשוט לנסות ולראות איך הוא עובד בשבילכם.

המלצה שלי: שילוב של כל 5 הכלים יחד יצור לכם תוצאה מושלמת!!!

הסתבכתם? אתם לא אנשים של טכני או שפשוט אין לכם ראש לזה?

דברו איתי. 
יש לי חבילת עיצוב לשיווק בדיגיטל שיכולה לעניין אתכם במיוחד! 😊

לקבלת הצעת מחיר יחודית למי שקרא את המדריך

הטבה מרגשת
לרגל השקת האתר

1,000 ₪ מתנה

ברכישת חבילת אתר תדמית / מכירות
לבדיקת התאמה וקבלת ההטבה השאירו פרטים

*תוקף ההטבה עד 8.9.23 בכפוף לתנאי המבצע