בעידן הדיגיטלי, דף נחיתה הפך לחלק בלתי נפרד מהצלחת העסק. הוא נחשב לכלי חיוני באסטרטגיית שיווק ומכירות, ועם זאת אני פוגשת הרבה בעלי עסקים ששואלים את עצמם את השאלה הבסיסית – מה בעצם זה דף נחיתה ולמה הוא מיועד?
צבעים הם האופן הטבעי שבו בני אדם מבקשים להביע את עצמם. מאז ומתמיד השתמשו אנשים בצבעים כדי להביע רגשות, אמונות ותחושות. כל צבע, מעביר איתו מסרים ותחושות מסוימות, כאשר אנחנו מגיבים להם באופן שאיננו מודע לו בהכרח. מה שהוביל אנשי מחקר ופסיכולוגים לחקור את התחום
המאמר שיעשה לכם סדר ויעזור לכם בבחירת צבעים למיתוג והשיווק בעסק.
בעולם התחרותי של היום, כשלכל עסק יש עשרות או מאות מתחרים, המיתוג הוא לא זכות, הוא חובה, זה הדבר שמבליט ומייחד אתכם מהאחרים ויוצר את הבידול אצל הלקוחות, זה מה שגורם להם לחזור אליכם פעם אחר פעם, ולהיות מעריצים שלכם, אז בואו נבין איך עושים את זה הכי טוב.
אי פעם שאלת את עצמך למה יש מותגים שפשוט תמיד בפרונט, ואחרים שכאילו נעלמים? התשובה היא אחת: אסטרטגיה. בואו נצלול לעומק התהליך, ונגלה אלו כלים יכולים להביא את המותג שלך לפסגה.