קמפיין שיווקי מוצלח עוסק בסיפור גדול
קמפיין שיווקי הוא תהליך מובנה ומתוכנן שנועד להשיג מטרה ספציפית, כגון קידום מוצר/שירות והגדלת מכירות, באמצעות פרסום ושיווק של תוכן מרתק, אינפורמטיבי ורלוונטי לקהל היעד במדיה החברתית ובדיגיטל
ב c studio כל קמפיין הוא סיפור אחד שמכיל אוסף של הצלחות
כי שיווק כבר מזמן לא עוסק בדברים שאתם מייצרים, אלא בסיפורים שאתם מספרים.
קמפיין שיווקי טוב מכיל סדרת מסרים מובנית שמכוונת לקהל יעד ספציפי ומניעה אותו לפעולה רצויה כגון רכישת מוצר, הרשמה לקורס או מעורבות במדיה החברתית.
בc studio אנחנו נותנים במה לקריאייטיב מושך ולקונספט עיצובי מהפנט
בהתאמה מירבית לקהל היעד
עם השנים והניסיון הרב שצברנו
גילינו את הנוסחא המדוייקת להתאמה מקסימלית של הקמפיין לפלטפורמה השיווקית.
כל קמפיין מגיע עם מעטפת מושלמת ואטרקטיבית
מניעה לפעולה
ותכלס, מביאה תוצאות מדהימות בשטח!
קופי ותוכן הם 2 היבטים חשובים בעולם השיווק.
קופי מקצועי משכנע את קהל היעד לבצע משימות ובעיקר מניע לפעולה. (כגון: הצטרפות לניוזלייטר רכישה ועוד…)
תוכן, מבסס את האמינות ומשקף את ערכי המותג ומשתף את הקהל במידע רלוונטי באמצעות: בלוג, מאמרים סרטונים ופוסטים במדיה החברתית.
השילוב המנצח ביניהם יוצר מסר שיווקי מגובש ואפקטיבי.
מדיה חברתית מקוונת שמאפשרת למשתמשים ליצור, לשתף ולתקשר האחד עם השני
המדיה החברתית הפכה לחלק חשוב בחיי היומיום שלנו, וכיום היא מהווה כלי חשוב ובסיסי בשיווק לעסקים משום שהיא מספקת הזדמנות להגיע לקהל יעד גדול לבנות מודעות למותג ולהניע למכירות.
המדיה החברתית מספקת נתונים ותובנות חשובות שמסייעים לעסקים לשדרג אסטרטגיות שיווקיות ולשפר ביצועים
סרטוני שיווק הם כלי רב עוצמה שמסייע לעסקים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם, לבנות מודעות למותג וליצור מעורבות עם קהל היעד.
ניתן להשתמש בסרטוני שיווק כדי להעביר מגוון רחב של מידע, החל מתיאור ויתרונות של מוצרים ועד לערכים ולייעוד של מותגים. סרטונים מושכים תשומת לב וניתנים להפצה ולשיווק באמצעות מגוון ערוצים, כולל מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, דפי נחיתה של אתרים ופלטפורמות לשיתוף סרטונים כמו YouTube ו-Vimeo.
עיצוב קמפיינים כולל בתוכו יצירת תוכנית שתואמת את היעדים הספציפיים, את קהל היעד, ומכילה את המסרים, הטקטיקות והמדדים המדוייקים להצלחה.
באמצעות: הגדרת מטרת הקמפיין, זיהוי ומיקוד קהל היעד, עריכת מסרים ברורים, בחירת הפלטפורמות הנכונות לשיווק, יצירת התכנים השקה ומעקב אונליין בכדי להגיע ולהשיג את יעדי ההצלחה של הקמפיין.
באנרים הם סוג של פרסום דיגיטלי שמופיע בדרך כלל באתרי אינטרנט, אפליקציות לנייד ופלטפורמות מדיה חברתית. הם באים בצורה ריבועית או מלבנים ומכילים תמונה או גרפיקה פלוס הודעת טקסט או הנעה לפעולה.
באנרים יכולים להיות סטטיים או מונפשים, הם צורה פופולרית של פרסום דיגיטלי ולרוב הם חסכוניים בהשוואה לצורות פרסום אחרות. מודעות באנר צריכות להיות מעוצבות בצורה אפקטיבית , אטרקטיבית ומושכת תשומת לב, עם מסר ברור או קריאה לפעולה.
את הבאנרים מציבים במיקומים אסטרטגיים באתר או באפליקציה לנייד כדי למקסם את הנראות והשפעה שלהם.